ÅPENT STYREKONTOR
FRA KL.18:00-19:00 annenhver tirsdag
Våren 2021
Tirsdag 12. januar
Tirsdag 26. januar
Tirsdag 9. februar
Tirsdag 23. februar
Tirsdag 9. mars
Tirsdag 23. mars
Tirsdag 6. april
Tirsdag 20. april
Tirsdag 4. mai
Tirsdag 18. mai
Tirsdag 1. juni
Tirsdag 15. juni
Tirsdag 29. juni
Sommerferie
Tirsdag 10. august 2021 (første etter ferien)
Vi har åpent styrekontor hver annen tirsdag (unntak i felles ferien) hvor beboere kan henvende seg til. På åpent styrekontor kan vi ta imot beskjeder og saker.
Den som henvender seg på åpent styrekontor vil få svar på saken sin etter at den er behandlet av hele styret. Henvendelser kan også sendes til vår e-post Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den..
Vedkommende som har åpent styrekontor vil ikke ha myndighet til å avgjøre saken alene og dere vil motta skriftlig svar når henvendelsen er behandlet av hele styret.
På åpent styrekontor kan du få svar på enkle spørsmål som ikke krever behandling av hele styret, kjøpe nøkkelkort, bestille nøkler til din oppgang eller ta opp saker med styret.
Nøkler og låser til egne leiligheter er beboers ansvar og vi har ingen mulighet til å bestille disse.
Prisliste:
Nøkkelkort kr.250,-
Andre nøkler kr.350,-
Mobil åpner til garasjen: 500,- pr registrerte nummer
RFID brikke kr 50,-
Calling kr 1350,-
Leie av lokalet: Depositum kr.2000,- + Leie kr.500,-
(Lokalet kan ikke leies på helligdager som jul og Id etc. )
De som ønsker å leie kan sende en e-post til Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den..
Vår adresse er Granbergstubben 54, 1275 Oslo