Kjøp av adgangskort og nøkler kan gjøres på åpent styrekontor eller avtales på dagtid med driftsleder. Betaling skjer via Vipps til Granberg borettslag #612128
Priser:
Adgangskort: 250,-
Nøkler: 350,-
Mobil åpner til garasjen: 500,- pr registrerte nummer
Calling/dør åpner 1350,-
RFID brikke 50,-
Styret i Granberg borettslag har opprettet en ny epost adresse som heter: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.
og denne går kun til styremedlemmene.
Den gamle epost adressen Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den. kan fortsatt benyttes men denne går både til styret og til vårt driftspersonell.
Henvendelser som gjelder bygninger, hus, heiser, elektriske anlegg, garasjer, rør, varme,, låser, dører, avfallsboder, fellesområder, tekniske feil eller vedlikehold, bør alltid sendes til Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den. adressen, for å unngå forsinkelse i forhold til respons fra driftspersonell.
Alle øvrige spørsmål/klager/henvendelser som ikke har noe med driften å gjøre bør sendes til den nye epost adressen Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den..
MVH
Styret Granberg borettslag
Individuell nedbetaling av fellesgjeld (IN-ordningen)
I år vedtok Generalforsamlingen individuell nedbetaling av fellesgjeld (IN-ordning).
Søknad til Husbanken ble sendt og avtalen er nå godkjent fra 1.januar 2017.
Andelseierne gis anledning til å nedbetale gjennom IN-ordningen to ganger pr år. Minste innbetaling er kr.100.000,- og beløpet må overføres til Usbl senest 14 dager før terminforfall.
Første mulige innbetaling må være mottatt av Usbl 15.mars, deretter 15.september.
VIKTIG! Fremgangsmåten for de som ønsker å nedbetale sin egen fellesgjeld:
1. Send e-post i god tid til Thomas Mindnes i Usbl (Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.).
2. Du vil motta en kontrakt tilbake som må signeres for innbetaling.
3. Deretter vil du motta en faktura for selve innbetalingen.
4. Det tar 4-6 uker før innbetalingen er registrert i systemet og synlig reduksjon på felleskostnadene.
Husk å ta kontakt med Usbl i god tid før de to angitte datoer (ca. 2 måneder før), da det er behov for å signere kontrakten, sende tilbake, motta faktura, innbetale avtalt beløp og beløpet må være mottatt av Usbl innen 15.mars eller 15.september.
STYRET
ALLE SYKLER OG BARNEVOGNER SOM ER ØDELAGT OG IKKE ER MERKET VIL BLI KASTET FRA OG MED 17.11.2014
STYRET
Vedrørende dørselgere
Vi har mottatt flere klager fra beboere på en selger som representerer Canal Digital, der noen oppfatter ham veldig pågående, at de føler seg lurt for å signere på en avtale i den tro at de må gjøre det ellers får de ikke tilgang til bredbånd og noen har oppfattet det også slik at borettslagets avtale med Canal Digital ikke gjelder lenger.
Les mer …